דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משה פרץ - יוצר במוסיקה הישראלית 

מאת    [ 03/03/2010 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2652 פעמים ]

 

למרות שבשוק הזמר המזרחי קיימים היום המון יוצרים צעירים ומוכשרים, ברוכי כשרון, משה פרץ  מנצנץ מעל לכולם. לא רק בזכות קול הפעמונים המיוחד, לא רק בזכות סיפור ההצלחה שלו ותחילתו הלא שגרתית, אלא בעיקר בזכות היותו אחד מהבודדים מהזמרים הים תיכוניים החדשים שהוא גם יוצר. משה פרץ לא רק שר - אלא גם כותב ומלחין חלקים לא קטנים מהחומר אותו הוא שר ולאחרונה אף החל לכתוב עבור יוצרים נוספים.

משה פרץ נולד בטבריה בעשירי במאי 1983. את דרכו הוא החל כפייטן בבית כנסת והמשיך לגיוס רגיל לחיל החימוש. במהלך שירותו הצבאי התגלה ועבר ללהקת פיקוד צפון. במהלך חימום להופעה של אייל גולן השתלבו דרכיהם של זנדני - מתופפו של אייל גולן, ומשה פרץ - וזנדני הפך למנהלו האישי ולקח את משה פרץ תחת חסותו.

אלבומו הראשון "מביט אל המרומים", זכה להצלחה בינונית, אבל הספיק כדי למקם אותו כיוצר מזרחי איכותי ולקדם אותו בשטח. הוא הפך לזמר מבוקש בחתונות, במועדונות, בהפלגות ובהופעות מוזמנות של וועדי עובדים. משה פרץ לא התבטל ועשה שעות נוספות בהופעות, ותוך כדי ממשיך לעבוד על חומרים מקוריים נוספים לאלבומו הבא - "אש". האלבום "אש" זוכה להצלחה ומתחיל לחדור לא רק אל הקהל בשטח, בחתונות ובמועדונים, אל גם אל הרדיו. יחד עם אלבומו האחרון "אלייך" נשבר המעוז האחרון של הרדיו - גלגל"צ עם הלהיטים "אלייך", "ואולי", "נשבע לך" ו"אני שלך".

ב-2009 משה פרץ זוכה בפרס תגלית השנה של אקו"ם ומוכר כ-"פורץ דרך בתעשיית המוזיקה הים תיכונית וזאת בזכות כתיבתו המיוחדת הן כפזמונאי והן כמלחין".

בימים אלו שוקד הזמר המוכשר על הוצאת האלבום הבא שלו "משמיים" לאחר שהספיק לכתוב גם לזמרים וזמרות אחרים - "מירוץ לחיים" לשרית חדד, "משתגע מאהבתך" לשלומי שבת, להלחין לתמיר גל את "כל הבנות סביבי" ואת "מתוקה" לליאור נרקיס אותו כתב והלחין ביחד עם דודן אהרון.

מהאלבום הבא כבר שוחררו מספר סינגלים שהפכו ללהיטים - הראשון שיצא היה "שתיים בלילה" שהגיע למקום הראשון במצעד של גלגלצ ונשאר שם שבועיים ובנוסף יצאו "מהשמיים", "אשמור עלייך" ו"אמא". האלבום אמור להגיע לחנויות בחודש הבא.

את שנה 2009 המוצלחת קינח משה פרץ בזכייה בתואר זמר השנה ברדיו אמצע הדרך ובהופעות בהיכל התרבות. אז מה מתוכנן השנה? אלבום נוסף וסיבוב הופעות שיכלול הופעות ענק גם באמפתיאטרון בקיסריה. בהצלחה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב